onsdag 21 oktober 2009

Några frågor till William Petzäll

Jag har några frågor till William Petzäll som i dagens Ttela påstår, i samband med Jimmie Åkessons numera ökända debattartikel i Aftonbladet, att Jimmie Åkesson har starka belägg för vad han skriver. Jag påstår och kommer att påstå att Sverigedemokraterna för att kunna rekrytera anhängare måste ljuga och att lögnen och att tänja på den är deras lebensraum. Detta kommer jag att fortsätta med till dess jag motbevisas om min tes. Kan du William Petzäll, via din blogg, med fakta belägga de påstående som din partiledare gör?

Kan du också,som din partiledare i tvdebatt med Maud Olofsson, förneka att det i artikeln pekas ut att muslimer och det de står för är det " största hotet sedan andra världskriget"?
Jag påstår att Sverigedemokraterna och det de står för är det största hotet mot den Svenska modellen av öppenhet och humanism och att stå upp för allas lika rättighet.

Inga kommentarer: